lördag 2 januari 2010

Gott nytt år!

God fortsättning på er!

Hade ni det trevligt på nyår?
Det hade jag, supertrevligt!

Vi var ett gäng på 13 personer som åt tapas och spelade brädspel till klockan var 5 på morgonen.
Vi spelade Besserwisser, ett väldigt roligt kunskapsspel. Vi drog lott om lagen och spelade flera omgångar. Jag kom sist varje gång men var glad ändå.

För några veckor sen var jag nere i Göteborg för att träffa kompisar och se Eddie Izzard i Scandinavium. En otroligt hysteriskt rolig show!

...
Innan Eddie var vi på ett annat väldigt roligt ställe nämligen Pick-n-paint. Får ni tillfälle så tycker jag absolut att ni ska gå dit.

Jag hade lite beslutsångest innan på vad jag skulle göra men till slut blev det en grön monsterburk. Är riktigt nöjd måste jag säga. Frågan är bara vad jag ska ha i den.

Vad ska man ha i en grön monsterburk egentligen?


Hoppas ni alla får ett underbart 2010!
Kram på er!

2 kommentarer:

Teres sa...

jag skulle LÄTT lägga godis i! Passar med mitt nyårslöfte att inte äta så mycket godis! Stoppar man gärna en hand i en burk med monster, skulle inte tro det!

kajsa sa...

i en monsterburk borde man förvara monster... om man nu har några :) jag tyckte teres förslag var jättebra annars kandke det kan vara en sån burk man öppnar när man drömt något otäckt, varit med om nåt otäckt eller bara är arg! så viskar man det till monsterburken så äter monstrerna upp det otäcka och eller det arga!
min burk är fortfarande hos helena men ska få den idag tror jag :D
din blev jättefin, jag är supernöjd med min också! (har sett den iaf)