söndag 31 juli 2011

Minisemester

Det blir lite si och så med bloggandet nu under sommaren. Så mycket annat man vill hinna med och göra nu. Speciellt när vädret är bra. Har ju varit lite dåligt med sol och värme i år så man vill lapa i sig det lilla som bjuds.

Nu i helgen har jag, F och lilla O varit i min favoritstad, Göteborg. Det har varit kanonväder hela tiden och vi har njutit av att träffa vänner och bara vara i storstan.

Sitter på tåget och leker med våra semesterköp. Varsin pekplatta med dockningsstation blev det visst. Helt spontant inköp men riktigt trevliga små saker. :) Har tagit hem ett ritprogram som jag hoppas man kan göra lite illustrationer i.

Hade tänkt lägga upp lite bilder från helgen från mobilen i detta inlägg men jag fattar inte riktigt hur man gör. Måste nog läsa på lite hur man gör...

Ha det så bra så länge så kommer det ett pysselinlägg senare.

1 kommentar:

Unknown sa...

Heja för spontana inköp!
Jag satt och pillade med ritprogrammet häromdagen, det är riktigt skoj. Man kan ju ta in tex. ett foto och sen göra ett nytt lager och rita på, och sen ta bort ursprungsbilden. Tycke rjag blir superfräckt! (Bra när man inte är så haj på att rita vilket ju iofs inte gäller dig...).