måndag 4 april 2011

Bloggpaus?

Det kommer nog bli lite (eller ännu mer kanske man ska skriva) sporadiskt med blogginläggen i framtiden.
Jag har nämligen börjat jobba idag. Hade tänkt vara mammaledig betydligt längre än så här men sökte och fick jag ett nytt jobb och då var det bara att börja på en gång. Så jag gissar att jag kommer ha ännu mindre tid att både pyssla och blogga en tid framöver.

Kan meddela att jag fortfarande håller på med Olles lapptäcke. Är nästan klar med den ena sidan.
Bara lite kvar.....

Kommer en bild på det när jag är klar. Sen är det bara att börja med andra sidan.... :)

***

I brist på nya spännande pyssel så kommer här en bild på Världens Bästa Olle. Jag och sambon byggde en liten studio i köket en solig dag och fick till några riktigt fina bilder.


Det här är en av mina favoriter.
Han tyckte helt plötsligt att fårskinnet var otroligt intressant och började rycka i det så han nästan ramlade bakåt men på bilden ser han väldigt lugn ut.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart söt och så stor han börjar bli!

Lycka till med nya jobbet!

TheréseC sa...

Vilken fin bild!

Grattis till jobbet!! =)
Kan förstå att det blir ännu mindre pysseltid nu. Känner lite samma sak själv - studierna tar så enormt mycket tid, och så måste man ju göra "allt" annat också. Så risken finns att pysslandet blir lidande.
Men vi får försöka boka in en pysseldag snart!!

KRAMAR

josse sa...

Sötisen!

Vad har du fått för jobb???

Kram josse