söndag 15 augusti 2010

Stort firande

Min älskade pappa har fyllt år. 60 stycken för att vara exakt och det ska naturligtvis firas stort.

Jag gjorde ett kort dagen till ära. Hade ingen direkt plan innan jag började och det blev flera lay out- ändringar innan jag var klar men jag blev riktigt nöjd med resultatet.



Vi var ganska många som gick ihop till presenten så det var ett krav att allas namn skulle få plats på insidan.


Pappa, som aldrig brukar önska sig någonting, visste faktiskt vad han ville ha i present. Livsnjutare som han är så önskade han sig "livets goda".
Så vi ordnade en stor korg full med sånt. Öl, vin, whiskey, lyxig choklad, ölkorv, olika kryddblandningar, Fire Wire. (dom älskar att grilla) med mera.


Firandet var i sommarstugan med trevligt folk och en massa supergod mat. Allt som allt en superduperkväll. Födelsedagsbarnet var också nöjd och det är ju det viktigaste. :)

1 kommentar:

TheréseC sa...

Du ska vara riktigt nöjd med resultatet! Kortet är hur snyggt som helst!!
Och vilket läckert papper, det mönstrade med svart botten!
KRAMAR