torsdag 16 september 2010

Finn 5 fel

Ibland blir man ju bara så trött på sig själv.
Jag har varit supernoga med att få bokstäverna i rätt ordning. Känns som en ganska lätt sak att göra fel på....

Bokstäverna är ju i rätt ordning men vart har jag placerat trädet egentligen....
Och jag upptäckte det inte förens hela trädet var sytt....

Repa upp, gör om, gör rätt.
Irriterande!
Speciellt eftersom det tog längre tid att ta bort stygnen än det gjorde att sy dom.



Så nu ska jag sätta mig och sy ett nytt träd. PÅ RÄTT PLATS!

Och fortfarande ingen bäbis.....

Trevlig torsdag på er alla!

3 kommentarer:

TheréseC sa...

Oj... Det var ingen dålig miss!! Det är nästan så jag blir lite imponerad... ;o)

Maria sa...

haha. ja jag också. Fattar inte hur jag lyckades!
Är nog tröttare än jag har trott... Men snart finns det ett träd på rätt plats.

josse sa...

Ååååå nej!
Men lika bra att jobba på tålamodet... Gör om gör rätt... det kommer du nog ha nytta av som förälder ;o)
P & K josse