måndag 21 november 2011

Gör världen bättre!


En Grön Ballong hjälper världen

Jag vill göra vad jag kan för att hjälpa världens barn!
Stöd min insamling och, förutom att göra världen lite bättre, du kan vinna handgjorda leksaker.

Det finns 3 utlottningar:
Den lilla- för varje 20a du skänker får du en lott i dragningen
Den mellersta
- för varje 50-lapp du skänker får du en lott i dragningen
Den stora- för varje 100-lapp du skänker får du en lott i dragningen.

Jag kommer och dra 3 vinnare vid årsskiftet.

Hur gör jag för att vara med?
1. Gå in på länken och skänk en slant.
2. Skriv en kommentar och berätta hur mycket du skänkt och vilken utlottning du vill vara med i. (ger du tex 170 kr kan du ju vara i alla 3!)
3. Känn glädje över att du gjort världen lite bättre och håll tummarna för att du blir en av vinnarna.

Jag vill naturligtvis att vi ska samla in en massa pengarsnälla hjälp mig sprida detta så långt det bara går!

Tack för din gåva!

2 kommentarer:

Vickan sa...

Hej,

Jag har försökt ge pengar fem gånger nu med flera olika Visakort, men jag får bara meddelandet "verification denied"

Vickan

Maria sa...

så synd. Kanske inte funkar från over there...
Tack för att du försökte iaf. :)