söndag 8 november 2009

Jag har sorg

För jag tappade ett av mina absoluta, älskade, supersnygga vinglas i golvet. Otroligt nog så gick själva kupan inte sönder utan bara foten.
Ledsen
blev jag hur som helst och jag hoppas att man kan få tag på några nya trots att de var ett tag sen jag köpte dom.
Annars, som sista utväg, kanske man kan limma ihop foten igen..... vi får se.


Pysselprojekt på g:
Pimpa kalendern för 2010.


Nu ska jag ta på mig mössa, tjocka tröjan och mp3spelarlurar och gå ut till föräldrarna. Där sluter resten av familjen upp för lite fars dag-firande.

Ha en skön söndag allihoppa!

1 kommentar:

TheréseC sa...

Neej, vad tråkigt... Hoppas du hittar ett nytt, eller att det trasiga går att laga!!

Har en likadan kalender i år... Började fixa till min förra veckan, känner mig dock varken klar eller nöjd med resultatet... Får se vad jag kan göra åt det =)