tisdag 2 mars 2010

Garn garn garn

Idag gjorde jag stan med mamma. Jag spenderade lite pengar (fast faktiskt bara på sånt jag verkligen behövde), vi åt god mat och dagen avslutades med att hämta upp mormor för ett besök hos den lokala handarbetsaffären.

Där köpte vi garn alla tre. Jag köpte en hel del för jag har tänkt sticka mig ett par tröjor.
För jag tror att jag kan sticka.....
Men det kan jag inte.....
Inte speciellt bra i alla fall....

Visst kan jag räta och aviga. Och visst har jag fått till ett par mössor och halsdukar. Men så mycket mer än så är det inte.

Så det ska bli intressant och se hur långt jag kommer innan jag slänger stickorna all världens väg och ger garn och mönster till mamma.....



Fortsättning följer.....

1 kommentar:

TheréseC sa...

Ser med spänning fram emot fortsättningen... ;)

VET att du klara det!!

Kramar