onsdag 9 juni 2010

Skön helg i solen

Eftersom sambon jobbade 12-timmarspass både lör och sön så bestämde jag mig för att åka till föräldrarnas sommarstuga och umgås lite med familjen. Min bror med familj kom också upp.
Det sköna med stugan är att man inte behöver göra någonting där om man inte vill. Bara slappna av totalt.

Vi satt ett tag på altanen och jag sydde vidare på mitt projekt bäbisfilt:


Algot, 4 år, övade på att skriva bokstäver:


Efter en hel del diskuterande med mamma bestämde jag mig för att ändra designen på filten helt. Mammas idé och det kommer bli så mycket snyggare.
Bara att göra om göra rätt.

Mamma var snäll nog att brodera lite kant åt mig:


Är snart klar med alla bokstäver. Det tar längre tid med vissa kan jag säga. Svårt att komma på på vissa bokstäver. Men det känns som om det kommer bli riktigt riktigt bra när det blir klart.

2 kommentarer:

TheréseC sa...

Ser spänt fram emot att se det färdiga resultatet! =)

Huskatt sa...

Ser ut som ni har det härligt i solen :)