torsdag 2 juli 2009

Jag vet!

Jag var sjuk.
Jag var borta.
Jag jobbade jättemycket.

Jag har varit jättedålig på att uppdatera bloggen senaste tiden och här ovan ser ni anledningarna.

Men jag har inte varit helt opysslig under tiden som gått sen sist.
Jag och syjuntekompisen Lisa har sytt ett lapptäcke till en annan kompis som, fick jag reda på för några timmar sen, fått en liten dotter.
Hurra och Grattis Jenny!!
Tyvärr har jag inte några kort på projektet och nu ligger allt hemma hos Lisa. Men jag ska försöka fixa det senare.

Det är väl det som hänt på pysselfronten.
Är klar med mönstret till korsstygnsduken och har köpt garn. Gett allt till mormor som ska sy den åt mig. Hon tycker det är så kul att ha lite och göra.
Hoppas den blir lika snygg som den är i mitt huvud. Bilder på den kommer också senare.

Nu ska jag äta lite och lyssna på en till cd av den otroligt braiga ljudboken jag håller på med. Vill du läsa eller lyssna på nåt riktigt bra så spring till biblan och låna allt du hittar av Jo Nesbö!!

Inga kommentarer: