onsdag 15 juli 2009

Storstadsbesök och bröllopsfest

I helgen packade jag min väska och tog tåget till min favoritstad Göteborg. Ett par kompisar har gift sig och hade bröllopsfest i trädgården.
:
Vi var ett gäng som köpte present ihop och jag erbjöd mig att göra kortet. Eftersom det var så roligt att göra "paketkortet" så blev det en till sån. Jag hade med en vit penna och alla fick skriva sina namn på sidorna.

Jag och bruden Kajsa, som är lika pysslig som jag, pratade om att ge bort saker man gjort.
Att när man ger saker man gjort till andra pyssliga människor så kan man känna lite press.
Man vill ju impa!
Får hoppas att jag gjorde det. ;)



3 kommentarer:

Hanna sa...

Jättefint! Gillar det blommiga mönstret.

Therése sa...

Tjusigt, tjusigt... =)

kajsamaria sa...

jag blev väldigt impad och jätteglad!! tack!