tisdag 7 juli 2009

Pysslig present

Jag har inte varit på så jättepyssligt humör på sista tiden men lusten börjar komma tillbaka. Äntligen!

Jag började med att göra ett litet paket. Jag köpte en ängel och snodde en idé till ett kort av Pyssel, pyssel, pyssel. Bra med pyssliga vänner! ;)

Det blev väldigt rosa igen men denna gång är det faktiskt till en tjej som fyllt 10 år så det passar väldigt bra. Hon gillar rosa, glitter och allt sånt där tjejigt så jag tror att det kommer gå hem.



Så här ser det ut innan man öppnar "paketkortet".
Randigt lite glittrigt papper och en guldängel ovanpå.

:


Lyfter man på locket ramlar sidorna ner

:

Ängeln hänger i sin kedja som är gömd i locket

:
Inuti kortet finns flera små fjärilar och en liten grattis-hälsning.
:

4 kommentarer:

kajsamaria sa...

så fint o så smart!! kommer jag kanske använda mig av i framtiden också ;)

Therése sa...

Väldigt tjusigt!!
Knycker kanske tillbaka idén vid ett senare tillfälle...

Hoppas det är ok att jag länkar till ditt inlägg i min blogg?!?

Ses senare.
KRAMAR

Vickan sa...

Snyggt och coolt!!! Du ar sa klurig!!!

m sa...

Verkligen jättefint!