söndag 27 december 2009

En pysslig jul

Trots att jag inte har hunnit med att pyssla nåt senaste tiden så blev det ändå en jul i pysslets tecken.

Tvillingarna hade själva köpt julklappar till oss. Jag fick två klämmor (till mina pysselpapper så klart!) och ett pennskrin.
Pennskrinet kom väl till hand idag när jag letade och letade efter mina virknålar. I säkert 20 min höll jag på innan jag hittade dom. Numera ligger dom i skrivet. passar perfekt! :)


Visst är det skönt med folk som känner en. Det gör min sambo för på vår första julafton fick jag en embossingfön av honom. (så nu behöver jag inte låna Therése hela tiden)


På våran andra julafton, som var igår, fick jag en skärmaskin. Ingenting jag hade önskat mig eller ens tänkt på att äga men oj vilken bra klapp! Jag blev så glad över mina klappar. :)


Nu vill jag bara in till stan och inhandla stämpeldynor och pulver till embossingen!


1 kommentar:

TheréseC sa...

Vilka trevliga julklappar... =)