onsdag 16 december 2009

Ny design

Har suttit och lekt lite med bloggdesignen. Vet inte om jag gillar det eller inte men jag låter det vara ett tag så får jag känna in det lite.
Vad tycker ni?

Vad jag vet att jag älskar är i alla fall tomtarna och färgerna på pappersarken nedan. Man blir bara glad av dom. :)


Nu ska jag fixa det sista på årets julkort så dom blir postade nån gång.
(I all oordning som finns runt omkring oss i huset just nu har jag tappat bort flera stycken kort så jag har fått göra lite nya.)

Senare idag tar vi barnen och åker till föräldrarna på taco och mys. Imorgon är både jag och sambon lediga och barnfria så då blir det lite gå på stan och äta gott. :)

Sen längtar jag till helgen när jag ska ner till underbara Göteborg och bland annat se Eddie Izzard. Världens roligaste! :D





(vet inte varför rutan blir så stor men jag får inte till den mindre så det får vara....)

Kommer även bli lite pyssel under helgen. Inlägg om det kommer senare.

1 kommentar:

Hanna sa...

Jättefin bloggdesign, tog en stund att ladda sidan bara.

Att videofönstret blir så brett beror på att de flesta youtube-klippen numera är i brett format. Hade också problem med det i min förra design, då när man har mindre plats att utnyttja på bredden.

Hoppas du får jättetrevligt i Göteborg! Blir lite avis...