tisdag 25 augusti 2009

Sjuk å lite ynklig

Så har jag känt mig lite till och från idag. Har blivit förkyld med en rejäl ömmande hals och näsa som rinner.
Inte roligt alls! :(

Speciellt inte eftersom jag har 100 saker på min att-göra-lista som jag vill bli klar med.
Hade stora planer på att få en massa gjort ikväll när jag kom från jobbet. Istället blev det bara färdigmat å soffan innan jag snart ramlar ner i säng.

Så ni kan tänka er att jag blev jätteglad när jag hittade denna otroligt vackra blombukett i hop med ett krya-på-dig-kort utanför dörren när jag kom hem.
Har jag världens gulligaste pojkvän eller vad?! :D


Det lilla jag har pysslat på sista tiden har varit framför symaskinen. En maskin som jag är långt ifrån bästa kompis med.
Låt mig säga så här att hade vi varit karaktärer i TV-såpan DOOL (Days of our lives för er som inte är insatta) skulle vi vara Samantha och Kate.
Många fula ord
blir yttrade när jag sitter med den framför mig.
Men jag vägrar att ge upp!
:
Dessutom fick jag ju använda min nya supersnygga nåldyna jag vann hos Sagolikt Pyssel. Gillar den skarpt å praktisk är den också.

Tyget på bilden är ett av dom tyger som jag ska sy en topp av.

Nu ska jag ramla i säng och hoppas att jag, genom magi, vaknar upp frisk kl 5 imorgon när jag ska till jobbet.
:
Sov så gott alla!

3 kommentarer:

Stina Glaas sa...

Å, stackars dig också! Det är ju lättare för mig som jobbar hemma att jobba även när jag inte mår bra. Jag kan ju gå lite på halvfart. (Det är nog svårare att INTE jobba när jag har grejerna här hemma... Behöver lära mig att ta mer pauser.)

Vad jättekul att du gillar nåldynan!! :-D Åh, så glad jag blir! Den ÄR verkligen en supersmart pysselpryl! :-)

Krya på dig du med!! :-)

Stina Glaas sa...

Fantastiskt fin bukett!!

Hanna sa...

Så fina blommor, det är du värd.

Ja Samantha och Kate, den kombinationen brukar sluta illa...

Krya på dig!