söndag 30 augusti 2009

Snurrigt

Det har varit lite så i mitt huvud den senaste tiden. Det går bara runt runt å jag tycker inte jag får nåt gjort.
Lite frustrerande.

Så vad passar väl bättre än att visa några träsnurror jag har gjort?!





pysselagendan annars står ett par barntavlor. Mer info om och bilder på dom senare.

Har även suttit vid symaskinen nu på förmiddagen och jag har inte svurit en enda gång.
Framsteg!!
Kanske får ni snart se bilder på första toppen..... även om jag inte tror det eftersom jag tror det kommer bli tokfult...... den som lever får se.

Nu ska jag snart iväg och göra mitt sista pass på jobbet. Känns lite konstigt men också lite skönt. Ska bli kul att testa på lite nytt. Man behöver förändringar och det ska inte bli jättetråkigt att börja jobba inomhus nu när hösten börjar komma. ;)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: