lördag 12 september 2009

Pysselbrist....

....det är vad jag har just nu.

Pysselbrist
till min blogg.

Inget nytt pyssel att visa upp förutom en liten fjuttig tändsticksask som gavs bort i present ihop med ljusstakarna på bilden.



Har haft fullt upp med nytt jobb. Har inte orkat göra nåt när jag kommit hem utan bara slagit av hjärnan.

Jag har ett par projekt på g men eftersom det ska bli presenter så blir det inte så mycket mer sagt om det just nu.
Vill ju inte avslöja nåt. :)

Nu ska vi ta fram vinet, osten och kexen och titta klart på Män som hatar kvinnor. Började på den igår men vi orkade inte titta klart. den är ju så lång....

Ha en toppenhelg!

1 kommentar:

kajsamaria sa...

åh du skulle vart här i bgbg nu o varit med i pysselgruppen jag ska på ikväll :) vi ska ha uppstart o bestämma vad vi ska pyssla med i höst...

vad tyckte ni om filmen?