söndag 15 februari 2009

Lite kort

Här kommer lite kort från min och Therése pysseldag. Vissa är bättre än andra får jag erkänna men här är det noll censur som gäller. :)
.


Första 2 korten är gjorda med Therése underbart söta stämpel men med lite olika former och färger.



Samma söta tjej använde jag till detta väldigt rosa kort. Det syns väldigt dåligt på fotot men när man tar bort den lilla "låsningen" och viker upp står det Grattis i silver.




Jag fortsatte att göra lite kort efter att Therése gått hem och då blev det faktiskt ett julkort gjort.


Therése berättade om en kvinna som skulle göra julkorten lite då och då under året. Tyckte tanken var smart för det är inte alltid man har någon inspiration just när man ska sätta sig ner och göra dom på slutet på året.



Hade flera gröna, färdigvikta kort med kuvert. Dom blev så här.




Ett litet grattiskort med fjärilar på.



Gjorde även 3 kort på samma tema, blommor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såå tjusiga!! =)

Vickan sa...

Jättefina! Och bra ide med tidiga julkort. Jag tänker alltid att jag ska göra egna, men när julen väl kommer inpå knuten har jag varken tid eller ork.