torsdag 12 februari 2009

Göra-kort-dag

Så här såg det ut på mitt köksbord idag:


Bjöd hit min pysslande kompis Therése på en göra-kort-dag här hemma. Innan dagen ens börjat kom vi båda fram till att nästa gång får det bli hemma hos henne.
Therése har nämligen allt man kan tänkas behöva på pysselfronten. Det hon inte har/kan behöver man inte ha/kunna! Så det blev ett släpande på stansar, stämplar med mera hem till mig.

Jag fick testa på embossing för första gången. Gillar skarpt! Om det inte varit för mitt köpstopp hade jag åkt till hobbyaffären imorgon och handlat en massa pulver och grejer. Jaja, jag får väl snylta på Therése saker tills hon tröttnar och säger till mig att sluta. ;)

Therése gör en massa snygga kort och jag hade lite fantasistopp idag så jag gjorde som alla stora mästarna har gjort: stjäl idéer från någon annan.

Resultatet ser ni nedan: Therése originalkort till vänster och mitt kort till höger.


Mer fotografier kommer senare. Har tänkt göra lite fler kort så jag visar upp alla alster på en gång.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en mycket trevlig dag!!

Själv har jag inte kommit mig för att skriva något om den än... Kommer väl under dagen.

Tänkte även försöka bli klar med de påbörjade korten, så att jag kan säga att jag gjorde något... Du var ju den mest produktiva av oss igår =)

Du vet var du hittar mig och embossingfönen (och alla andra saker) ;o) Välkommen!!

Kram