torsdag 26 mars 2009

Tänk va lite färg kan göra

Jag ska, som jag nog skrivit tidigare, vara med på en liten lokal utställning i helgen. Tänkte att jag skulle ställa ut lite barntavlor för att se om det finns nåt intresse för dom.
Min första tanke var att jag skulle ha olika färgglada motiv och bara enkla vita ramar.
.
Men när några av dom var klara kändes dom så jättetråkiga så det var bara att plocka fram akrylfärgerna och måla om ramarna. Blev så mycket bättre.
.
:
Nu ska jag bara göra klar dom 2 sista tavlorna och fixa lite visitkort sen är jag klar. Ska iväg och hänga tavlorna imorgon förmiddag.

:
Så alla som är i närheten är hjärtligt välkomna på konstutställning i
Kumla församlingshem
lördag och söndag.




4 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med; tavlorna blev mycket bättre med färg på ramen. Lite "gladare" liksom...

Anonym sa...

superfina tavlor!! Jag skulle gärna komma, men jag drar till syster i Götalaborg imorron! :-) Avis? Jag ska äta räkor & lukta på havet hela helgen!!

Anonym sa...

Jättefina tavlor!

kajsamaria sa...

japp, mycket bättre med färg på ramarna! jag har köpt färg till ägg, varför bor du så långt borta så vi inte kan måla ägg ihop? :(