onsdag 14 oktober 2009

Doppresent

I april i år stiftade jag en ny bekantskap med en otroligt söt liten Otto. För ett par veckor sen var det dax för dop och jag gjorde, som jag brukar, en doptavla.

Jag kommer inte att ta åt mig all ära för jag letade upp lite bilder på nätet för inspiration till djuren. (Tyvärr kommer jag inte ihåg vart jag hittade dom så jag kan inte ge ära till dom som borde få den.)

Hur som helst så verkade Ottos föräldrar nöjda med tavlan. Vad otto tyckte var lite svårt att säga. Får fråga honom när han blir lite äldre. ;)

Jag är inte bra på att texta så det har min kompis Kajsa gjort.
En väldigt kreativ och underbar kvinna som tyvärr bor alldeles för långt bort.


Nu ska jag ta en chokladpralin (som jag fick av pojkvännen igår), lyssna på lite ljudbok och virka lite.
Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Hanna sa...

Jättefin tavla. Du är så himla duktig på att måla, men det visste du nog redan ;)