onsdag 21 oktober 2009

Håll tummarna

För här ska det tävlas! :)
Jag är en av deltagarna i Panduro Creative Challenge.

Fick det här mejlet för ett tag sen:

Panduro Creative Challenge
Pysseltävlingen börjar fredagen den 16 oktober och håller på i två veckor. Ni får alla ett pysselpaket på posten, med samma innehåll. Det finns få begränsningar för hur ni får använda pysslet och hur många eller hur få alster ni väljer att tävla med. Ni får såklart komplettera med egna pysselprodukter, enda kravet är att de alster ni tävlar med innehåller något av innehållet i pyssellådan.

Lådan innehåller:
4 burkar Hobbyfärg
Penslar
Självhäftande väggdekoration
Startset för scrapbooking, inklusive några piffiga ”accessoarer"
En smyckesstartkit och verktyg

Efter två veckor bedömer en enväldig jury, bestående av anställda på Panduro Hobby vilket projekt som:

  • Är mest nytänkande
  • Har mest kreativ höjd
  • Är mest troligt att inspirera andra att börja pyssla


Var till affären nyss och hämtade ut ett stort paket med saker från Panduro att leka med. Nu är bara frågan vad man ska göra för nåt....

7 kommentarer:

TheréseC sa...

Ska bli spännande att se vad du pysslar ihop för något... =)

Monica sa...

Håller med Therese! Ska bli riktigt kul att se vad du hittar på :-) Vilket härligt inspirerande paket!! :-)
Kram kram!

Anonym sa...

Åh vad spännande det ska bli och se vad du kommer hita på... mitt paket är ute och virrar fortfarande hos Posten......

Petraso

Stina Glaas sa...

Ja, vad skönt att vi är två med inspirationsbrist!! Liksom det som INTE fick hända NU!! Nu, när man skulle vara brilliant och lysande. ;-) Och inte så trött och grå att man nästan förväxlar sig själv med ett höstigt regnmoln. Blä!
Men det ska baske mig vända!! :-) Och vad bra förresten att du fått dina grejer. Men gör inte som jag gjorde när jag fick mina grejer - jag tänkte så mycket så jag fick spänningshuvudvärk. Haha!
Kram!!

Vickan sa...

Lycka till!!!

Stina Glaas sa...

Åh, det är ju bara toppen om jag lyckades inspirera så att din kreativitet kom igång igen! Bara du inte går och vinner med just det projektet. ;-) Haha!!
Hoppas du har en skön söndag och att ditt projekt blir precis som du vill! :-)

Articsisters sa...

Underbart rolitg att få se vad du hittar på med detta pysselpaket. URSNYGGT

Använda "bloggrundans bloggrunda" så du vet vart jag kommer ifrån.

Lisbet