fredag 30 oktober 2009

Runt runt runt

Det går runt runt i huvudet på mig för tillfället.
Ibland känner jag mig lika snurrig och rörig som en Jackson Pollack-tavla.
:
Mycket som ska göras och fixas och en stundande flytt upptar en hel del timmar av dygnet.
Därför har jag inte hunnit med att göra så mycket till Panduros tävling. Tråkigt men inte mycket att göra åt.
:
Har spanat runt på dom andra deltagarnas bloggar jag måste säga att det finns flera som har gjort några riktigt fina pyssel. Jag håller tummarna för mina favoriter.
:
Tavla av Jackson Pollack
Helgen bjuder på middag och fest och även lite bara-ta-det-lugnt. Och kanske får jag till lite pyssel nästa vecka.....

Trevlig helg på er alla!

2 kommentarer:

Stina Glaas sa...

Tusen tack Maria! :-) Du får trösta dig med att materiallådan i sig var som en tidig julklapp.

Din Jackson Pollak-beskrivning passar rätt bra på mig också just nu. Haha! Jag brukar likna det här inre kaoset vid en akvariestädning - allt bara virvar runt, men så småningom lägger det sig och det bli klar sikt igen.

Hoppas det går bra med flytt och allt!
KRAM!

Articsisters sa...

Hej!

Jag är ute på inspirationsrunda. Har ”bakat med stämplar” och vill hitta något häftigt att sätta dem på. Så jag tittar runt i en massa bloggar.

Vilka underbara färger - KANON

Lisbet