tisdag 20 oktober 2009

Teamarbete.....

Det har vi på jobbet. För avdelningarna vi har på jobbet kallas för team. Och imorgon ska jag flytta från ett team till ett annat och jag ville göra nåt för mina (gamla) arbetskamrater som hjälpt mig så mycket och varit så snälla och glada.

Funderade en bra stund innan det blev varsitt kort med begynnelsebokstaven på deras namn på framsidan och en bit gott att tugga på.

Så här blev korten:

Och på insidan står det här:

Och kakan (en chokladkaka med lime) blev paketerad i en påse med olikfärgade snören runt.
Så här:
Börjar en halvtimma tidigare än dom imorgon så jag ska smyga till deras platser och ställa presenterna på deras skrivbord. Ska bli kul och höra deras reaktioner när dom kommer till jobbet. :)

3 kommentarer:

Hanna sa...

Åh, älskar färgerna i korten!

Stina Glaas sa...

Vad konstigt att du inte fått grejerna!! Har du mailat och sagt till? Hoppas du får dem snart. Det är som julafton att öppna lådan! :-)
Kram!

TheréseC sa...

Väldigt fina!
Spännande för dig att få se deras reaktioner, sådant är ju alltid skoj!