söndag 21 december 2008

En till utmaning

Nu har jag blivit utmanad att göra en lista igen och jag kan inte låta bli. Även om det inte stod så mycket på min önskelista.... får väl hitta på några nya saker....

Tre hårda klappar:
♥ Torkställning till tvätten
♥ Delar till min Sundbornservis
♥ Äggklocka. Min funkar inte riktigt som den ska vilket gjorde att dom flesta delar av pepparkakshuset är mer svarta än bruna.

Tre mjuka klappar:
♥ Roliga garner att sticka och virka fina saker med
♥ Gosestrumpor
♥ Gosepyjamas

Tre viktiga klappar:
♥ Gåvor till välgörenhet
♥ Att alla varsel (bla på mitt jobb) inte ska behöva drabba så många
♥ Att få vara ledig och umgås med alla mina favoritpersoner.

Jag får väl utmana nån också... Veronika, Teres & Petra

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för titten. Vad kul att du också ska köpstoppa 2009. Jag lägger upp en länk till dig från min sida så andra kan hitta till dig också. :-D

Vad kul! Det är BARA 10 dagar kvar. Jihooo!

Kram