lördag 27 december 2008

Köpstopp 2009

Idag fick jag en till bekräftelse om att mitt Köpstopp 2009 är en bra idé.

Var till min lokala mataffär. Där fanns det billiga dvd-filmer, "köp 2 filmer för vad-det-nu-var-för-pris". Fyndade dom underbara filmerna Sweeney Todd och Corpse Bride och kände mig mycket nöjd.



När jag kom hem och ställde in dom i filmhyllan och upptäckte att jag redan hade en kopia av Corpse bride.... Trodde jag det var The Nightmare Before Christmas jag hade hemma....

Snacka om att konsumera utan att tänka.
Skämmande!

2 kommentarer:

Anonym sa...

*host* jag har inte den filmen... *host-host* :-) Kan jag kanske få låna den! Om du får låna Nightmare... för den har jag!

Maria sa...

Låter som ett bra byte. :)
En annan vän har hintat om att hon fyller år i feb. Så om vi byter och byter tillbaka innan dess så kan jag ge bort den efteråt. ;)