lördag 20 december 2008

Köpstopp 2009

Inte lång tid kvar. Snart inget mer shoppande på ett helt år.

Har semester i ett par veckor och nu i veckan firade jag med att åka ner till Göteborg. Där passade jag på att få ur mig den sista köplusten och göra plånboken lite lättare.

Jag handlade:
2 par skor. Ett par som jag behövde och ett par som bara var snygga.
1 skjorta. Lång, randig och jättesnygg
1 skål. I form av en klotrund tomte med jeans
1 set med 5 serveringsskedar
tyg till brorsbarnens julklappar
och 1 julklapp till mamma

Dessutom var jag på bio, åt gott på restaurang och drack gott på krogen.
Väldigt trevligt var det!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Och inte att förglömma: Förgyllde dagarna för mig! :D

kajsamaria sa...

eller fika med mig med hur-mycket-info-kan-man-säga-på-fem-minuter...haha ;) fortfarande hemligt.... så du vet...