söndag 19 april 2009

Bästa köpet

I ännu ett försök att få lite mera ordning på mina pysselsaker har jag införskaffat mig en ordentlig mapp. Den har 12 fack i där man får ner jättemycket!
:
Jag är väldigt nöjd!
:
Jag är en liten hamster när det gäller papper av olika slag och sparar allt, stort som smått, för man vet aldrig när man behöver det.
I min nya mapp har jag fack för tjock kartong i "kort-storlek", bilder jag klippt ut ur tidningar mm, bitar av mönsterpapper mm mm.
:



Jag vet att jag har köpstopp men jag får ju handla när jag behöver nåt och jag kände att jag verkligen behövde den här mappen, hade stora och små pappersbitar överallt.

2 kommentarer:

Therése sa...

Det ser ju ut som om du fick bra ordning till slut! Trots hålen i botten...

Esbe sa...

Låter ju bara bra att göra så. Jag menar... Jag får inte heller köpa en massa grejer, men ibland så bara måste man :)

Lycka till med fortsatt ordningshållning!