onsdag 8 april 2009

Köpstopp 2009

Sitter på jobbet för tillfället och har, som vanligt på förmiddagarna, ganska lite att göra första timmarna. Eftersom jag varit riktigt dålig på att skriva inlägg på sista tiden tänkte jag passa på att göra en liten insats nu.

Har fått många frågor om hur det blev i helgen. Köpte jag nån partytopp? Nej jag höll mig och det blev bara ett par jeans. Lånade ett linne av en kompis istället.

I pysselväg har jag gjort nya försök med äggvärmarna. Tog med mig mönster och garn till mamma och vi kunde konstatera efter lite men hallå! jag gör ju som det står!! och några men det stämmer för f***n inte!! att det måste stå fel i mönstret. Och när vi väl gjorde lite som vi ville så gick det betydligt bättre.
Kort på dom färdiga värmarna kommer senare.

Efter jobbet idag ska jag iväg till företagsnaprapaten och få hjälp med en ömmande skuldra som plågat mig sen i lördags och ikväll ska jag ta ett första besök på ett dygnet-runt-öppet gym i stan där jag nog ska köpa ett årskort. Och sen ska jag avsluta dagen med att äta lax i ugn med rotfrukter.
Lövely!!

Nu ska jag ut och jobba lite. Slutar 14 idag sen är det påskledigt ända till kl 20 på tis.

Underbart!!

Inga kommentarer: