lördag 18 april 2009

Mera kalas

Väldigt många av dom jag känner fyller år nu i mars/april. Det blir många kalas och idag var det dax att åka på ett hos Teres och hennes tjejor där det var tårtkalas på altanen.

Gjorde ett Må-Bra-Paket även till henne som verkade uppskattat.
Eftersom skokartongen blev över från brors paket så passade jag på att använda det till Teres present.

Kartongen klädde jag in med ett snyggt presentpapper och använde garner i brunt och beiget.
Det är lite guld i pappret så det blev en guldfjäril i kartong på kortet.
:
:
:

I paketet fanns ljusstakar + ljus, choklad, DVD, pocketbok, te och badsalt.
:
:
:

I paketet låg det instruktioner på hur det skulle användas.
(Vill du läsa dom så klicka på kortet för en större version)
:

:
Eftersom det fanns ljus med i paketet klädde jag in en tändsticksask i samma presentpapper som runt kartongen och på gratiskortet.


2 kommentarer:

Therése sa...

Okej, där kom den inslagna skokartongen... =)

Väldigt fint paket, och tändsticksask, och kort!!

Teres sa...

en mycket uppskattad present som jag kommer njuta av när jag väl använder den! :-) Tusen tack!