torsdag 2 april 2009

Köpstopp 2009

Moraliskt dilemma....
:
:
Ska gå partaj i Göteborg i helgen. Har ett par väldigt stora örhängen som jag vill ha på mig. Men ska jag ha på mig dom måste jag ha en svart topp på mig. Och trots att jag har många kortärmade tröjor och linnen så har jag inte en enda snyggtopp, nåt att ha när man går ut. Har bara en massa vardagströjor.
:
:
Har ju sagt att om jag behöver nåt så får jag naturligtvis handla det. Men det var mer saker som cykelpump och regnkläder. Hur mycket behöver jag egenligen en svart snyggtröja....?
:
som sagt, ett moraliskt dilemma.

1 kommentar:

Therése sa...

Du kan ju bara avgöra detta själv... Men en svart snyggtröja är ju aldrig fel! Och det är inget modeplagg, som du snart tröttnar på!!

Dessutom kan du ju använda den när vi går ut på krogen någongång snart... för det har vi väl sagt ganska länge att vi ska?! =)

Ha det trevligt i Göteborg, och hälsa de jag känner där.
Hörs när du kommer hem!