fredag 29 maj 2009

Ett litet hej

Man pysslar och pysslar. Man tillverkar en massa kort. Man ger bort några när folk fyller år och dyl. Och resten? Dom bara ligger i en kartong i väntan på bättre tider.
:
Så nu har jag bestämt mig för att göra nåt åt saken.
Från och med nu ska jag skicka iväg ett kort till någon av mina vänner utan nån som helst anledning.
:
För visst är det så att dom presenter man uppskattar mest är dom man inte förväntar sig!?
:
:
:
Så dessa kort kommer snart att få nya hem runt om i världen.
(hmmmm..... mycket rosa på dom där korten......)

2 kommentarer:

KARIN sa...

Vad duktig du är - det är ju en superidé! Själv är jag dålig på att skicka kort, även när det finns en anledning, så att säga. Skäms extra mycket när det gäller folk som är bra på att skicka kort till mig.

Roligt att se dina hantverk här på sidan. Och jag kom hit när jag sökte runt efter folk med köpstopp. Jag kallar det konsumindre!

Kram!

Unknown sa...

Tja! Den här boken kanske vore något för dig som är så händig: http://www.bokfreak.se/imported-data-old/2009/5/29/sommarens-syssla.html.

kram!