onsdag 20 maj 2009

Fika och bäbisgos

Idag var jag och hälsade på lilla Otto och hans mamma Ellen och blev bjuden på en massa gott fika.
_
Med mig hade jag min present, en liten kudde. Ljusgrönt örngott, blått kantband och korsstygn på aidaväv.
:
Hade tänkt sitta i lugn och ro igår och göra klart den eftersom jag var ledig. Men så fick jag ändrat arbetsschema och jobbade istället 11-19. På grund av det fick jag sitta och sy sy sy till sent igår kväll när jag kom hem. Tyvärr gjorde det att kudden inte blev lika snygg som jag hade velat.... men men, så blir det ibland. Kan inte vara bäst jämnt! ;)
:
Mamma Ellen blev glad i alla fall. Vad 3 veckor gamla Otto tyckte om den är lite osäkert men vi tolkade hans lilla gny som att han också gillade den.


:
Otto är en väldigt gosig, söt och snäll liten kille som lugnt somnade i mina armar och jag får erkänna att jag gärna hade smuglat med mig honom hem. :)

3 kommentarer:

Therése sa...

Det blev ju jättebra!! =)

Teres sa...

men lilla gubben! Sicken sötnos! Kudden blev ju toppensnygg! DU ÄR BRA!

Hanna sa...

Så fin kudde. Å så gosig bebis.