tisdag 5 maj 2009

Stiltje

Jag har inte haft nån inspiration eller lust att pyssla på sista tiden och därför har det inte blivit många nya inlägg heller.
:
Jag hoppas att lusten ska hoppa på mig snart igen men i väntan på att den ska göra det så bjuder jag på några snygga pyssel från bloggar jag gillar.
:
:
Denna söta docka är gjord av Fiona. Du kan läsa mer om henne och hennes söta tygdockor på
Har själv planer på att göra tygversioner av mina må-bra-monster.
;
:

Ett påbörjat lapptäcke från Heidi och My paper crane. Hon designar själv dom ursnygga tygerna och dom fina rutorna (English paper piecing) har fått mig att börja planera ett eget lapptäcke.
:
:

Dom här söta chokladkakorna är gjorda av Josefin och hennes snygga pyssel hittar man på Dear Martha. Hon är också författare av min favoritpysselbok , "Pyssel de luxe".
::

:

Denna roliga brandbil finns att hitta på bloggen Pyssel och trams. Där hittar du en massa snygga virkade saker. En annan av mina favoriter är den sorgsna lilla filuren Tod.

Inga kommentarer: