lördag 23 maj 2009

Pysselkväll med Therése

Idag hade jag och Therése en liten träff. Det blev pizza och pyssel.
Det visade sig att ingen av oss var speciellt inspirerade så det blev inte världens mest produktiva pysselkväll vi haft.
:
Jag har nyss ha tömt min sparbössa och köpt en ny. Den var inte så himla snygg så jag bestämde mig för att pimpa den lite.
:
Efter en hel del velande blev jag ändå ganska nöjd med resultatet, även om den blev lite väl rosa. Kom även på att jag ska spara till pyssel. När burken är full får jag ta alla pengar och köpa pysselsaker med det. :D
Kan knappt vänta!
:

2 kommentarer:

Therése sa...

Tack själv för en trevlig kväll!!

En riktigt fin sparbössa! Måste försöka hitta mina - vill ju också göra...

En liten fråga bara... Hur kommer detta fungera ihop med ditt köpstopp?? Får sparbössan bara tömmas nästa år?

Följer i alla fall gärna med dig när du ska handla upp pengarna =)

kajsamaria sa...

grymt bra idé! den blev väldigt fin också, sparbössan!