söndag 17 maj 2009

Sy i solen

Idag var himlen blå och solen värmde på alla bleka sommarlängtande närkingar.
:
Jag passade på att ta med mig nål, tråd, tyg, lite svalkande dricka och ett par digestivekex ut till uteplatsen för en stunds pysslande.
:
Efter många vänder fram och tillbaka har jag äntligen bestämt mig för hur Ottos present ska se ut så jag syr på den för fullt.
:
Än så länge är jag inte nöjd alls. Men så är det med 98% av det jag gör. Blir nöjd (nästan jämnt) först när jag är klar.
Hoppas det är så i detta fall också.....
:
:

I övligt har jag haft en väldigt trevlig helg med bland annat biobesök, grillning och naturligtvis Eurovision song contest. Heja Norge!
:
Jag delade lägenhet med Bibliotekarien i några år och då blev jag smittad av hennes ESC- bacill. Sedan dess har jag haft ganska bra koll på alla låtar och länder.
:
Gillar ni ESC och böcker så rekommenderar jag att ni surfar in här och här för lite roliga boktips.

1 kommentar:

Unknown sa...

Man tackar för länkningarna! Måndag morgon känns ju sådär alltså... Tänk att det är ett helt år till ESC nu. Hur ska vi klara oss? :)